I. Rejestracja w sklepie
Każdy Klient chcący dokonywać zakupów w sklepie www.wobis.pl musi być zarejestrowany w naszym serwisie.
W tym celu należy wypełnić Formularz Rejestracyjny, który znajduje się w górnej części naszego sklepu.
Aby dokonać poprawnej rejestracji w sklepie należy wypełnić wszystkie pola takie jak imię i nazwisko, adres, telefon, email.
Uwaga!!! Wypełnienie Formularza Rejestracyjnego nie zobowiązuje do składania zamówień.
Zarejestrowanie się w serwisie www.wobis.pl jest jednoczesnym wyrażeniem zgody na przesyłanie informacji marketingowych, promocyjnych i informacyjnych na adres e-mailowy podany w trakcie rejestracji.
II. Zamówienia i koszyk
Klient, który zamierza zakupić towar w sklepie www.wobis.pl może złożyć zamówienie na kilka sposobów:
- telefonicznie 32 275 32 26
- pocztą e-mailową: sklep@wobis.pl
- za pośrednictwem sklepu internetowego www.wobis.pl
W przypadku składania zamówienia za pośrednictwem sklepu internetowego www.wobis.pl należy zalogować się do naszego systemu.
Przy każdym produkcie znajdującym się w ofercie sklepu znajduje się ikona „Kup teraz”.
Aby dany produkt znalazł się w koszyku z zakupami, należy kliknąć właśnie ten przycisk (Kup teraz).
W każdej chwili możesz kontrolować swój koszyk w górnej części naszego sklepu.
Cały czas widzisz ilość produktów w koszyku oraz jego wartość.
Jeśli chcesz zobaczyć szczegóły kliknij przycisk „Twój koszyk”
W każdej chwili można zmienić ilość zamawianych produktów lub całkowicie z nich zrezygnować. Jeśli chcesz zrealizować swoje zamówienie po kliknięciu w „Twój koszyk”
sprawdź czy znajdujący się koszyku towar spełnia Twoje oczekiwania.
Jeśli wszystko przebiega prawidłowo - wybierz formę płatności oraz sposób dostarczenia towaru.
Możesz również wpisać uwagi dotyczące zamówienia.
Po kliknięciu w przycisk „Dalej” przejdziesz do kolejnego kroku.
Sprawdź czy wszystkie dane się zgadzają, jeśli dane do wysyłki są inne możesz dopisać inny adres na który mamy wysłać towar.
Po kliknięciu w przycisk „Dalej” po raz ostatni sprawdź czy wszystko się zgadza.
W każdym momencie możesz się cofnąć i dokonać zmian.
Jeśli wszystko przebiega zgodnie z Twoimi oczekiwaniami kliknij przycisk „Zamawiam”
III. Potwierdzenie zamówienia
W ciągu 1 dnia roboczego od momentu złożenia zamówienia nasz sklep wysyła email o statusie realizacji lub z prośbą o potwierdzenie zamówienia.
Zastrzegamy sobie prawo do opóźnienia wysyłki zamówienia w przypadku gdy zamówienie nie będzie zawierało prawidłowych danych.
Nasz sklep skontaktuje się z kupującym emailem bądź telefonicznie.
Jeśli nie uda się potwierdzić zamówienia w ciągu dwóch dni roboczych nie zostanie zrealizowane.
IV. Ceny
Podane końcowe ceny w sklepie www.wobis.pl są cenami brutto, czyli zawierają podatek VAT. Wszystkie ceny wyrażone są w PLN.
Jeśli przy produkcie brak jest ceny sprzedaży, zamówienia danego towaru można dokonać jedynie zadając pytanie przez formularz dostępny przy określonym produkcie - „ZAPYTAJ O CENĘ” lub telefonicznie konsultując się z naszymi handlowcami ( numery telefonów podane są w „Szybkim kontakcie” lub zakładce „Kontakt”. Po wypełnieniu formularza nasi konsultanci skontaktują się z Państwem celem ustalenia ceny i dostępności towaru oraz czasu realizacji zamówienia.
Obok niektórych produktów znajduje się przycisk „NEGOCJUJ CENĘ”, który umożliwia przesłanie propozycji cenowej na określony przedmiot do naszych konsultantów handlowych. Przesłanie propozycji cenowej wraz z podaniem namiarów kontaktowych jest jednoczesnym udzieleniem zgody na kontakt naszych przedstawicieli z Państwem celem wynegocjowania najlepszej, najbardziej zadowalającej obie strony ceny określonego produktu. Wysłanie propozycji cenowej traktowane jest jedynie jako zgłoszenie chęci zakupu i nie zobowiązuje żadnej ze stron do związania się wysłaną propozycją cenową. Jest jedynie zaproszeniem do dalszych negocjacji i nawiązania kontaktu.
V. Sposoby płatności
W sklepie istnieje kilka sposobów płatności:
1. Przelew
Towar jest wysyłany do Klienta po wpłynięciu środków na nasze konto bankowe. Kwota przelewu jak również nr naszego rachunku bankowego jest pokazany w koszyku oraz w
e-mailu przesyłanym automatycznie po wysłaniu zamówienia. W tytule przelewu należy wpisać imię i nazwisko osoby zamawiającej jak również numer zamówienia.
Brak odpowiedniej informacji w tytule przelewu może opóźnić realizację zamówienia.
2. Pobranie
Towar wysyłamy za pobraniem (firmą spedycyjną).
W przypadku wysyłki za pobraniem należną kwotę Zamawiający wpłaca kurierowi w momencie odbioru przesyłki.
Wysyłki za pobraniem realizujemy do kwoty 2000 PLN.
VI. Czas realizacji zamówienia
Na całkowity czas realizacji zamówienia w sklepie www.wobis.pl składa się termin realizacji zamówienia, który jest liczony od momentu potwierdzenie zakupu z Zamawiającym. Mimo posiadania przez nas większości rzeczy na stanie magazynowym, może zaistnieć sytuacja, że będziemy musieli sprowadzić określony towar od naszego dostawcy, co może spowodować wydłużenie czasu dostawy. Każdorazowo informujemy na jakim etapie transakcji jest zakupiony przez Państwa towar. Na czas realizacji wpływa również przeprowadzenie kontroli technicznej w naszej firmie danego urządzenia, podbicie karty gwarancyjnej, zapakowanie i przekazanie towaru do wysyłki.
Do tego czasu należy doliczyć czas jaki potrzebuje nasz przewoźnik, aby dostarczyć towar Zamawiającemu.
Czas realizacji zamówionego towaru jest określany przez nas na podstawie naszych stanów magazynowych lub dostaw, których się spodziewamy, stanów magazynowych dystrybutorów jak i producentów. Każdorazowo informujemy o przewidywanym czasie dostawy po potwierdzeniu złożonego przez Państwa zamówienia.
Dokładamy wszelkich starań, aby w sposób rzetelny informować Klienta
o czasie realizacji zamówienia.
Jeśli wystąpią czynniki, które mogą skrócić bądź wydłużyć czas realizacji
zamówienia, nasi handlowcy będą się Państwem kontaktować.
W przypadku płatności przelewem – czas oczekiwania na towar
zostaje wydłużony o czas realizacji przelewu.
VII. Transport
- Paczka kurierska – czas dostawy wynosi do dwóch dni roboczych od potwierdzenia zamówienia.
Do zamówienia doliczamy kwotę 20 zł netto przy paczkach do 31 kg. Powyżej wagi 31 kg, cena za przesyłkę jest indywidualnie negocjowana przy potwierdzeniu zamówienia przez naszych konsultantów.
- Paczka kurierska pobraniowa - czas dostawy wynosi do dwóch dni roboczych od potwierdzenia zamówienia
Do zamówienia doliczamy kwotę 35 zł netto przy paczkach do 31 kg. Powyżej wagi 31 kg, cena za przesyłkę jest indywidualnie negocjowana przy potwierdzeniu zamówienia przez naszych konsultantów.
Opcja jest dostępna przy zamówieniach do kwoty 2000 PLN??
- Dostawa gratis- dla stałych klientów jak również zamówienia powyżej określonych kwot , oraz przy zamówieniach negocjowanych przez naszych handlowców przesyłki wysyłamy na nasz koszt.
VIII. Anulowanie zamówienia
Anulowanie zamówienia w sklepie www.wobis.pl jest możliwe tylko wtedy,
gdy nie zostało jeszcze zrealizowane. Jeżeli zamówienie jest w trakcie realizacji
należy napisać emaila bądź skontaktować się telefonicznej z naszym działem handlowym.
Nie możemy anulować zamówienia, które zostało wysłane do Klienta.
IX. Reklamacje
Oferowane przez nas urządzenia podlegają kontroli technicznej w naszej firmie.
W przypadku otrzymania towaru, który posiada wady techniczne Klient proszony jest o natychmiastowy kontakt z naszym sklepem.
Kontaktować się w sprawie reklamacji można telefonicznie, faxem oraz e-mailem.
Nasz sklep nie przyjmuje reklamacji paczek wysłanych za pobraniem.
X. Gwarancja
Wszystkie towary znajdujące się w ofercie naszego sklepu podlegają 24 miesięcznej gwarancji która jest udzielana dla osób fizycznych nabywających rzecz ruchomą w celu niezwiązanym z działalnością zawodowa lub gospodarczą. W przypadku nabycia towaru dla celów związanych z działalnością gospodarczą gwarancja wynosi 12 miesięcy chyba że postanowienia gwarancji określonych urządzeń mówią inaczej.
Gwarancja udzielana na sprzęt zakupiony w naszym sklepie nie obejmuje wszelkiego rodzaju celowych czy przypadkowych uszkodzeń lub uszkodzeń spowodowanych niewłaściwym czy niedbałym użytkowaniem.
Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (możemy być jego kopia) jak również karta gwarancyjna podbita przez nasz sklep.
Reklamacja zostanie rozpatrzona, a naprawiony towar odesłany najpóźniej w ciągu 21 dni od daty otrzymania przesyłki.
Okres gwarancyjny zostanie przedłużony o czas naprawy urządzenia.
Klient dostarczając reklamowany towar zobowiązany jest do załączenia dokładnego opisu reklamacji jak również adres zwrotny wraz z numerem telefonu.
Warunkiem ważności gwarancji jest nienaruszona plomba gwarancyjna (o ile towar w takową jest zaopatrzony).
Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi dodatkami,
które zostały dołączone przy zakupie (sterowniki, okablowanie, instrukcje)
Naprawione urządzenie zostanie dostarczone do Klienta na koszt naszego sklepu.
XI. Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem konsument ma prawo zwrotu towaru w ciągu 10 dni od daty jego wydania.
Odpowiednie pismo w tej sprawie jak również towar musi dotrzeć do naszej firmy najpóźniej dziesiątego dnia.
Zwrot przyjmowany jest wyłącznie wtedy, gdy produkt nie był używany (nie nosi śladów użytkowania).
Towar nie może być uszkodzony i musi zawierać oryginalne opakowanie.
Zwracany towar musi zostać bezpiecznie zapakowany, zawierać rachunek i wypełnione oświadczenie.
Nasz sklep gwarantuje zwrot wartości produktu.
Koszty dostawy i odesłania towaru nie podlegają zwrotowi.
XII. Ochrona danych osobowych
Dane osobowe będą przetwarzane przez nasza firmę z zachowanie wszystkich wymogów bezpieczeństwa,
które określono w Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o Ochronie Danych Osobowych.